Tuesday, April 17, 2012

I'll be back soon


Assalamualaikum!
Update blog #np We Are Young 
Cool nak mampos lagu tu haha
Aku rasa dah tiba masanya aku start new life. Eh?
Dah berapa kali laa yallll cakap macam tu hahahahha 
Tapi seriously kali ni betul betul punya
Enough is enough
Tak perlu kan berada di takuk yang lama. Yang sudah tu sudah lah
Penat aku dah berada di tahap yang paling tinggu dalam dunia hewhew
Balik balik org yg sama lepas tu end up dgn cara yg sama
Rasa mcm aku ni bodoh ada jugak. Eh bukan bodoh lah cuma tersilap je :)
Bak kata Syapik 'format' semuanya
Like he never exist in my life before woahhh 
I live my life for The Creator family and friends. Focus on study (Y)
Time ni aku rasa nak buat semua benda!
Mana Anis yg dulu? Aku tak rasa dulu aku ni lesu je kan? kan?
Hahaha ayat gampang
Okay dah tu je
Kalau aku tweet yg ala ala cintan cintun pasrah menyerah tu, well it's random baby
Saje nak cakap yg Im totally okay without him. Alhamdulillah
Tak bermakna aku benci. Jauh sekali nok
Dalam sehari lima kali tau aku sebut nama dia haaaaa mendoakan yg terbaik utk dia :)
Sampai laa aku dah tak sebut nama dia, tu memang aku betul betul berjaya
Utk awak; berusaha ya! ;)
Night