Saturday, April 7, 2012

Happy Belated Syahidah ;)



Happy Belated Nur Anis Syahidah ;)
Tahun ni punya birthday berbeza dgn tahun tahun sebelum ni
Tak ada family Kiera Nad B Memey :'/
Sebab aku dalam kem ni haa tak boleh balik. Lagipun semalam ada fitness test
So berhubung melalui handphone je laa
Wish wish wish
After fitness test pergi breakfast then lepas breakfast tu aku kena baling dalam kolam ikan pfftttt 
Budak budak ni punya plan laa ni puiii hahaha
Thanks guys :) Kenangan hewhew 
Otp dgn zaid kejap semalam, maklumlah free call hahaha
Dia tanya taknak request apa apa? Woahhhh hahahahahahhaha :D
Apit nak jersey MU ada nombor dgn nama dia sekali. Kimak betul dia tu haha
Aku taktau nak apa. Segan *blushing
Zaid tanya lagi, baju capten america dah dapat belum? Aku cakap laa belum then dia kata okay itu as a present hehe
Thanks zaid
Mama pulak topupkan 10 wuuuuu ahaha thanks mama :')
Dia? Dia wish awal sebab dah nak g kerja then malam semalam dia wish lagi. Org terawal dan terakhir
Thanks awak :)
Akhirnya terjawab jugak apa yang aku mintak selama ni
Alhamdulillah terima kasih YaAllah
Tuhan dah tunjukkan jawapan dah. Dia bukan utk aku
Selama ni aku doa, mintak kat Tuhan tunjukkanlah jalan kalau dia jodoh aku. Ternyata bukan
Tak apa. Aku terima :) Aku masih mendoakan kebahagiaan dia :')
Tu present jugak! Haaaaa alhamdulillah. Special tauuu
Happy Belated again to me :D