Monday, March 19, 2012

Hey! Ada budak baru lewwwww



Assalamualaikum
People change! Great
Ingatkan kat jb je yg mcm ni rupanya jengka pun ada kan
Dah perasan lama dah tp diamkan aje
Itu hak dia and bagus utk dia. Move on
But honestly I dont like the new you
It is not about feeling. It's about your attitude
Taktau laa kenapa tp aku rasa hang ni mcm rude
Tunjuk laa care tu sikit kat kawan even kau tak suka dia gila babi pun
I know laa kalau menganjing tu mmg your style kan but please jgn terlebih menganjing nnt kang jadi
What goes around comes around
Firasat aku kuat mengatakan yg mesti kau ada judge aku mcm mcm kan
Tekaan je tp kalau betul satu je aku nak cakap
Setiap orang ada cerita masing masing dan kau tak akan pernah faham cerita dan perjalanan hidup aku
Kau tak akan pernah tau apa yang aku lalui
Tak semua boleh betul betul faham aku dan situasi aku
Congrats with the new you. Keep on and stay away from me if you still be 'new' 
Aku dah tak kenal kau and itu yang kau suka sangat sangat kan
Great job dude
Assalamualaikum