Monday, February 6, 2012

Maaf



Assalamualaikum
Aku tau mesti ada yang sakit hati dengan aku geram dengan aku
Benci aku
Maaf. Aku tak ada niat
Aku cuma menyatakan apa yang aku rasa
Bukan aku cuba untuk merampas
Aku pun punya perasaan. Aku pun tahu menyayangi
Tapi kita kena faham dan belajar bahawa bukan kita seorang je sayang kat seseorang tu
Mesti ada lain yang menyayangi dia juga
Ya mesti dia ingat aku ni mengkhianati dia kan
Maaf kalau dia fikir mcm tu
Aku tak pernah marah sesiapa pun yang sayang org yang aku sayang
Sebab itu hak masing masing untuk menyayangi
Kita bukan Tuhan untuk mengatur segalanya
Walaupun aku memang mengharap untuk jadi seperti dulu
Tapi aku tetap dan masih mendoakan yang terbaik untuk dia dan dia
Aku tak pernah membenci sesiapa
Entah laa
Masing masing dah besar dan boleh berfikir secara matang
Aku harap dia mengerti. Benar benar mengerti
Hubungan manusia ini janganlah dicemar hanya kerana masalah kecil yang masih bisa dikawal
Maaf jika memang aku yang bersalah