Saturday, February 11, 2012

 
Ini je laa gambar yang tinggal yang boleh dijadikan kenangan
Mana aku jumpa ek gambar ni? Heloooo mestilah simpan. Kenangan kot
Masa ni wedding Abg Dik. Aku Ain Hyd Skin buat silat sembah depan pengantin
Qila adik Ain pun ada. Rindu dia :')
Time ni form5? Yeah form5
Aku masa ni tengah couple dengan Radhi. Budak budak silat yg nak go Sukma 2010 pun datang jugak makan nasi minyak
Happy kan tengok gambar ni? Berposing segala kat atas pelamin
Amey! Dia pun ada jugak. Kawan baik Addin Othman
Masa ni semua elok je. Tak ada langsung masalah
Kteorang happy sangat sangat. Abang dengan adik adiknya
Yeahhh masa ni semua polos. Terlalu naif kan?
Aku pernah bangga dengan kebahagiaan yang kami miliki
Tapi tahun berganti tahun. Semuanya hilang mcam tu je. Kenapa?
Bila hati dah sakit. Terasa dikhianati. Kepercayaan juga musnah. Apa lagi yang tinggal?
Kasih sayang? Yang dulunya teguh antara kami tapi dirampas juga oleh sesuatu yang dipanggil penipuan
:'/
Terasa sayang kan?
Empat tahun mengumpul kenangan. Dalam beberapa minit sahaja hilang semuanya!
Tetapi alhamdulillah hubungan dengan Ain dan Hyd masih aku jaga dengan rapi
Skin pun kini jadi salah seorang yang paling rapat dengan aku :)
Biarlah kenangan yang ada menjadi kenangan yang terindah yang pernah kita ukir bersama
Keluarga ini sudah tidak lengkap lagi 
Allah punya agenda-Nya tersendiri untuk setiap seorang hamba-Nya
Insyaallah semuanya akan baik baik sahaja
Amin