Tuesday, January 17, 2012

Tak harus memiliki






Assalamualaikum
Haiiii Im back hoho tetiba je kan
Dah berapa lama tinggalkan blog ni ek? Sekejap je sebenarnya haha
Okay nampak tak title? Tak harus memiliki
Faham tak?
Okay macam ni. At last, terjawab jugak semuanya
Kteorang pernah janji. Dalam masa 3 tahun kalau aku atau dia dah jumpa someone much better, just go
And it happened! Just now
Actually before ni aku memang dah berhenti berharap dah pun. Aku redha
Macam status kat fb. Aku redha dan aku ikhlas :)
Perasaan orang kita tak boleh paksa. Aku tau sayang dia kat orang tu memang dalam gila
Dari dulu. Lelaki kalau sanggup mengalirkan air mata untuk seorang perempuan maknanya dia sayang yang teramat kat perempuan tu
Aku hormat keputusan dan perasaan dia 
Kalau itu yang dia pilih. Aku doakan yang terbaik untuk dia :')
Benda ni takkan menjejaskan hubungan aku dengan dia. Kita still boleh jadi macam dulu kan kawan?
Dia dengar cerita aku. Aku dengar cerita dia
Dia marah aku. Aku marah dia
Dia bebel kat aku. Aku bebel kat dia
Dia nasihat aku. Aku nasihat dia
Macam dulu dulu :))
Semuanya boleh settle kalau ada effort 
Hidup mesti profesional
Walaupun kadang kala kenyataan itu menyakitkan
Nak menangis dah naik kering dah kot? Hoho ;)
Tapi tak apa. Aku okay (Y)
Seriously okay ;D
Memang dah tanamkan dalam diri ni ; Tak semua yang kita nak kita dapat sebab itulah perlunya pengorbanan ;)
Assalamualaikum :))