Wednesday, January 18, 2012

Ketumbit, inflammation, panas dalam




Assalamualaikum
Panas gila weh hari ni! Fuhhh
Liat nak mampos pergi co -_-
Dan haus yang teramat. Kurang air dalam badan
Dengan mata gua kena ketumbit! Perghhhh tak boleh terima laa macam ni
Sakit wokkk
Macam orang cacat je kan brr
Pergi laa medik, konon konon kronik dah kan haha
En.Adham cakap mata aku kena inflammation so jgn memandai nak sentuh sentuh mata dgn tangan
Dapat tiga ubat! 1.Ubat tahan sakit 2.Ubat surut bengkak 3.Ubat sapu
Kita tengok je nanti bersentuh ke tak ubat tu hoho
Sebab sebab sebab saya ni nggak suka ya makan ubatttt :p
Class malam tadi miss tanya mata kenapa then gua cerita laa apa yg En.Adham explain
Then miss cakap one of causes aku senang kena tembel ketumbit selain inflammation adalah--->badan panas dalam
Hehhh? Serious laa patut laa gua haus semacam wehhh
Macam macam hal haha
Before balik jb kena surut ketumbit ni malu siakkk haha
Esok ada kuiz besar bak kata miss. Chapter1-6 :0
Apa sehh miss ni :( mampos aku malam ni
Goodnight
Toodles