Saturday, September 8, 2012

Miracle



Assalamualaikum

Alhamdulillah semalam post test berjaya dgn hendaknya!
Haha
Bleep test: 11.1 new personal record
Wohoooo :D 
Having so much fun with classmates
Dah lama kot tak fun macam ni dengan classmate! Haha
And something miracle happened
Lately ni dan terutamanya semalam dia bercakap dengan aku
Not directly but yeah still talking to me

Before start bleep test lari kejap nak pergi minum air
Classmate sponsor air grape memang untuk satu class
Baru je tuang dalam gelas nak minum sekali dia depan mata. Terhenti kejap minum
Tetiba dia cakap " jangan minum air manis lah. Pergi minum air masak ada dalam beg "
Omg! 
That time I was like *freeze*
Terus pergi cari air masak

Lagi satu pulak aku tak perasan pun yang dia cakap dengan aku
Lepas bleep test aku terus duduk memang dah tak larat
Mestilah after berlari tak boleh terus duduk! 
Hareesa suruh pergi jalan jalan amik nafas
Cerita dia tadi Hareesa cerita dia dengar and nampak si dia marah aku jugak sbb duduk
" Kau dah kenapa duduk? Pergi jalan sana. Haishhh dia ni! "
Memang dia marah sebab aku duduk tapi dia bercakap!

Ya Allah
Alhamdulillah Ya Allah :')
Itu je dah buat aku happy sangat! 
Yelahhh dah lama kot tak bercakap dengan aku
Since last semester
Disebabkan misunderstanding
Bukan salah aku bukan salah dia tapi salah orang lain
But it's okay
Ada hikmahnya semua ni jadi

Time will heal everything
Insyaallah :')