Sunday, June 17, 2012

Happy Father's Day


Assalamualaikum

Happy Father's Day!
Aku confuse lah 16hb ke 17hb?
Haha pakai hentam je

Ayah
Walaupun jarak memisahkan kita
Aku tetap anak Ayah dan aku tetap sayangkan Ayah sehingga nafas terakhir aku
Past is past
Aku still ingat lagi kalau dulu dapat report card terus tunjuk Ayah tak tunjuk Mama hehe sebab takut :D
Kalau ada kucing baru yang comel kat pasar, Ayah mesti tunjuk kat aku sebab Ayah tau aku suka kucing :)
Paling best balik rumah je dah ada sangkar arnab kat belakang. Ayah belikan dua ekor arnab untuk aku!
Ayah pun tau aku suka makan buah. So tiap kali Ayah balik mesti Ayah beli buah :)
And yang pastinya aku tak pandai potong buah dengan murtabak -____- Ayah jugak yang kena buat

Tapi sekarang semua aku kena buat sendiri
Since Mama dengan Ayah jodoh tak panjang. Aku duduk dengan Mama
Itu tak bermakna aku lupakan Ayah
Selalu lepak rumah Ayah. Borak borak dengan Ayah
Kalau gaduh dengan Mama then pergi jumpa Ayah, tak sempat cerita apa lagi Ayah dah tau apa yang jadi
Lepas tu kalau nak cerita kat Ayah mesti tak boleh. Confirm menangis! Haha
 Aku lebih banyak ikot perangai Ayah
Muka aku pun ikot Ayah

Dan itu tak bermakna Mama bukan segalanya buat aku
Ayah dengan Mama dunia aku
Dua dua adalah kekuatan aku :)
Kalau tak ada dua insan ni mana lah aku nak lahir hikhik

Ayah
Anis akan jaga Ayah sehingga akhir ayat Anis :)
Kita akan berkumpul lagi sebagai satu keluarga nanti di sana. Insyaallah!
Anis sayang Ayah