Sunday, May 20, 2012

Tiba tiba



That day tidur rumah ayah
Malam tu memang tak boleh nak lena 
Mungkin panas kot
Bermimpi. Perkara biasa
Aku suka kot mimpi tu. Dalam mimpi tu aku buat salah sedangkan aku dah ada hubungan yang sah bergelar suami
Cewahhhhhhhhh! Mimpi tau
Seronok gila mimpi tu. Cuma aku tak nampak siapa husband aku tu
Kata mimpi kan? Biasalah
Aku terjaga. Tukar position then sambung balik tidur
Mimpi benda yang sama. Cuma.......
Aku nampak. Aku kenal wajah itu
Wajah yang dah lama tak muncul dalam mimpi aku
Tiba tiba!
Aku langsung tak ingat dia. Langsung!
Tapi boleh muncul dalam mimpi aku. Kenapa dia?
Dalam mimpi tu aku bahagia sangat. Sangat
Aku buat salah tapi dia maafkan aku
Tak sangka pulak mimpi yang sama tapi kali kedua mimpi dia yang mengambil tempat 'suami' tu
Ya Allah!
Mimpi. Mainan tidur je
Mimpi tu tak ada makna langsung
Macam iklan lah konon
Chill Anis