Thursday, April 26, 2012

Sorry bro



Suhaizad Zulkifli
Bestie aka abang hikhok
Kenal dari part 1. Cehh bawak scrambler konon mcm hot LOL
Semua lecturer sr kenal dia. Semua student sr pun kenal dia la rasanya haaa 

BOBO 

Yeahh tu org panggil dia
Budak boling padang plus main silat jugak
Dari situ lah kenal dia. Lama lama terus rapat
Ke mana je mesti berdua sampai ada yg ingat kteorg ni couple
Jadi makin rapat since dia minat member aku sorang ni tapi tak ada jodoh
Baik yg teramat orangnya
Rajin layan kerenah aku ke sini ke sana haha
Selalu nasihat aku
Kalau keluar je mesti dengan dia. Tak ada org lain
Kalau aku baru sampai temerloh dari jb, dialah yg amik
Sanggup subuh hari drive ke temerloh. Sejam dari jengka babe
Around 5 am? Haaaaa
Time intersesi ni lg banyak lepak dengan dia
Kadang kadang lepak depan rumah aku pok pek pok pek haha
I call her mom 'mak' ! Zura dgn Saa pun sama
Haaaa ala ala dia Charlie kteorg :p

Supposed ahad ni aku dia Farah dgn Akhba kena jaga interview utk intake degree. T Test
Tapi dia balik kl dah. Ada training
Tak bgtau aku pun
Kalau aku tak msg mesti tak tau kan
Kata game next tuesday tetiba dah chow mcm tu
Kecik hati tau

Maybe sebab aku sunyi tak ada kawan gurau dan menangis?

Sentap sikit
Terus aku cakap 'aku tak nak cakap dgn kau lagi'
Sentap gila!
Then td pergi rumah dia nak amik phone tertinggal dlm kereta
Nak call Akhba tak ada pulak number dia
Aku pun msg lah dia mintak num Akhba
Dia jawab 'pergilah tanya dia sendiri, kau kan dah taknak ckp dgn aku'
Uishhhhh
Sentap nak mampos
Okay lah

Aku mintak maaf

Macam yg aku cakap
Mungkin aku rasa sunyi tak ada kau tu yang kecik hati sekecik keciknya tu
Sorry lah bro

Bye