Tuesday, March 27, 2012

Tension woi


 
Assalamualaikum
Oiiiii tension
Kinesiology is killing me like seriously
Aku ni bukannya otak benda alah macam ni oi
Itu yang boleh stop online kejap hewhew
Paper management in sport dah lepas hari tu. Alhamdulillah boleh jawab even mcm tak puas hati
Rabu ni kines pulak --'
Gua tak nak repeat kines!
Ayah ada call tadi before start study :)
Then call Syafiq. Dia pulak busy o.O baru ingat nak borak lepas tension 
Im kejap dgn dia tanya khabar
Lya pulak datang bilik tadi since esok last paper dia then dia balik temerloh right after keluar dewan
Bagi gua tiga packet neslo dgn satu packet cadbury hot chocolate :))
Thanks Lya! <3
Sedap wooo neslo tp zura amik satu adah amik satu :p hewhew
Ada lagi satu hari lagi before paper kines. Apa aku nak jawab ni -______-
  Yang penting after paper kines gua nak pekena sambal kerang dgn roti canai :p hewhew
Okay sambung study laa gemok!
Adios