Wednesday, March 14, 2012



Tak ada jodoh. Nak buat macam mana kan :')
Aku yg buat salah. Tp hukumannya tak setimpal dgn apa yg aku buat
Aku tertanya tanya. Kenapa aku boleh terima salah dia tp dia tak boleh?
Selepas empat tahun. Selepas semua apa yg aku dengar
Aku masih boleh terima dia seadanya
Entah laa. Bila bukan jodoh macam macam boleh jadi punca
Aku cuba untuk jadi yang terbaik untuk dia
Aku cuba untuk memahami dia tapi aku gagal katanya
Sepanjang aku kat sana. Tak pernah sedetik pun aku lupakan dia
Ya aku duduk dengan sang mantan tp tak bererti aku lupakan dia
Tiap hari aku tunggu msg dari dia
Tiap maghrib aku call dia
Tiap malam aku berbual dengan skin pasal dia
Even adib guna fon aku nak dengar lagu. Setiap 5minit mesti aku tanya adib 'Dib, ada msg tak? Ada org call tak?'
Aku dah terfikir nak buat cincin ukir nama aku kasi dia pakai. Raya tahun ni igt nak pakai sama colour. And aku ada buat video utk dia tau :/
Tapi tu semua dai taktau
Aku tak kesah dia nak marah aku mcm mana pasal aku duduk dgn mantan
Tapi sampai decide nak kawan je. Betul ke sayang aku?
Kalau sayang, susah atau besar mana pun masalah tak akan tinggalkan aku
Empat tahun aku terseksa. Tak sangka aku kena lagi
Dia kata kawan. Okay as you wish
Semoga ada perempuan yang lebih sempurna yang lebih memahami dan lebih menyayangi dia 
Semuanya lebih dari aku
Ada ke perempuan yg boleh sayang dia mcm mana aku syg dia?
Sayang aku kat dia, hanya Allah sahaja yang tau
:')