Saturday, March 3, 2012

Hidayah


 
 Hidayah atau lebih dikenali dengan nama Hyde? Hoho
Aku kenal dia since form1
Sama sama involve silat <3
Tak plan pun nak masuk persembahana untuk sports day
Kakak aku laa punya pasal
Jumpa laa si dia ni hehe
Okay kawan kawan kawan mcm biasa
Form 1 sampai form5
Start rapat masa form4 kan?
Semuanya sebab silat
Kteorang yang paling rajin datang
Balik balik muka ni dua orang haha


 
Tengok tu kteorg duduk kat mana. Antara yg terpenting tauuuuu hewhew :3

Yang atas ni Sukan Johor 2010 haaaaa
First game kteorg :)
Seterusnya Sukan Terengganu pulak haaaaa
Apa yang dia rasa semua dia gtau aku
Semua dia beritahu. Siapa boyf dia siapa yang sakitkan hati dia
Hyd seorang yang kuat dan tabah
Dah macam macam jadi kat dia tapi dia tetap kuat
Last boyf yang macam apa tu
Geram aku. Nak kongkong kawan aku? Jangan harap!
Berdepan dengan aku dulu laa
Haaaaaa cehceh konon berani padahal mampos aku masa tu haha
Sampai laa satu masa tu aku cakap dengan dia
'Dah! Dah! Aku tak nak kau couple dengan sesiapa untuk jangka masa ni. Kalau boleh 4 5 bulan tak payah ada boyf!' Wahhh marah tau haha
Aku sayang dia. Aku taknak dia sakit lagi

 
Hyd ni garang orangnya. Rawwwrrrr hoho
Tapi baik
Jangan cari pasal dengan dia. Kena kang nanti! Haaaa haha
And aku tau dia sgt sayang kawan kawan dia. Aku lettewwww hewhew
Lepas Sukan Johor 2011 aku tak jumpa dia dah
Jumpa masa UKM. Masa tu aku dengar macam macam cerita
Satu satu cerita masuk ikot telinga aku ni
Belah kanan ke kiri ke aku pun mcm blurrrrrrr
Pasal dia pun ada. Aku just diam
Diam diam diam. Tipu tak terasa
Tapi bila aku dah okay. Aku cakap dengan diri sendiri
Aku kawan dengan dia dari first time aku jejak kaki kat sigs tu
Dia kawan aku antara yang rapat
Hubungan persahabatan ni takkan nak hancur macam tu je?
Aku sayang kawan aku yang sorang ni
Benda yang lepas aku biarkan berlalu. Ibarat tak pernah jadi apa apa pun
Aku bukan seorang pendendam ;)
Aku redha dengan apa yang terjadi. Bagi aku semuanya ada hikmah yang tersendiri cuma belum terlihat lagi
 
YaAllah. KAU lindungilah Hidayah dari segala kesusahan
KAU permudahkanlah segala urusannya
KAU berilah kebahagiaannya kepadanya serta kau kuatkan hatinya bagi menempuh segala onar di dunia ini
KAU peliharalah hubungan kami YaAllah 
AMIN 

p/s: iloveyou kawan <3