Friday, March 23, 2012

Hewhew



 
Assalamualaikum
Semalam terlupa nak bukak blog hewhew
Okay done with Sport Safety paper!
Not bad laa sebab sama je mcm last sem punya paper. Ulang balik 
Sejam lebih semua dah keluar haha tak sampai 3jam pun jawab
Lecturer yg jaga siap tanya 'senang sgt ke paper?' :D
Next paper ahad ni. Ahad? Mesti mcm gila apa paper hari ahad?!
Sebab Syafiq mcm pelik gila bila aku cakap next paper hari ahad
Lu swasta gua kerajaan mana nak sama laa nok haha
And semalam dia cakap kt gua yg NIK cakap dia ada terserempak dgn gua kat bazar karat dgn sorang lelaki berpegang tangan gtewwwww
Hehhh?? Haha aku pun dok laa memikir siapa sebab mmg ada terserempak Nik tp dah lama dah
Masa tu cuti last sem haha bapok dah lama
Aku tak sure aku dgn siapa masa tu antara Syafiq atau abg aku hoho 
Tak kesah laa dgn siapa pun tapi pimpin tgn? pegang tangan? HAHAHAHAHAHA
 Macam kelakar ;D
Pelik laa aku nak buat cerita pulak. Maybe salah pandang kot ;)
Masa tu pun aku bukan dgn dia. Haaaaa chill
Btw. I miss you like seriously