Tuesday, March 20, 2012



Assalamualaikum
Lesson learn today ; don't expect anything from anyone
For example
Dari jb aku tension dgn surrounding dgn semua org
Sepanjang kalan dari jb ke pahang aku menangis sampai tertidur tak sedar. Penat sangat dgn apa yg dah jadi
But who cares?
And apa yg aku fikir adalah ; tak sabarnya nak sampai uitm jumpa dorang
Dorang? Zura Hareesa Bobo roommates dan semuanya especially dia
Sebab dia laa satu satunya kawan baik aku yg sangat rapat dengan aku yg sanggup layan kerenah aku
Tapi rupa rupanya the same thing happened here
Aku kehilangan seorang lagi 
Ingatkan balik jengka hati tenang rupanya makin bertambah sedih
So kita tak boleh expect apa apa dari orang lain sedangkan orang tu nak jauhkan diri dari kita
Hak dia bukan hak kita. Pilihan dia
Rindu mama rindu ayah like seriously :'/
Mama, tengok Anis ni. Anis sanggup duduk rumah kena marah dgn mama dari mcm ni :'/
Ayah. Rindu nak bergurau berbual dengan ayah :'/
Take me back to thee days I was truly happy :'''