Friday, January 20, 2012

Pesanan khas buat Amir




 Assalamualaikum
Ada pesanan khas nak buat untuk kawan kita sorang ni
Amir Nur Zahin nama dia
Orangnya lembut je. Lembut hati :)
Dia dalam dilema antara nak stay or just leave
Kalau ikot opinion aku, just leave sebab dah terang terang orang tu suruh Amir move on without her
Tapi aku faham. Amir terlalu sayangkan dia
Tapi kan Amir. Kadang kadang cinta itu tak harus memiliki
Kalau dengan melepaskan akan buat orang yang kita sayang tu bahagia. Itulah jalan terbaik, let go
Bukan berputus asa. Amir dah cuba sedaya upaya selamatkan relationship ni
Tapi kalau sorang je yang beriya tapi lagi sorang berserah apa pun tak boleh kan
Bukan nak jadi batu api or penghasut
Aku cuma cakap berdasarkan pengalaman
Pengorbanan. Itu yang penting dalam setiap apa yang kita lakukan
Betul tak?
Aku ni dah banyak kehilangan orang orang yang aku sayang
Orang yang aku harapkan kekal dalam hidup aku, terpaksa jugak aku lepaskan walaupun bukan dengan kerelaan
Semuanya di atas nama pengorbanan :)
So Amir, renung renungkan lah okay
Semuanya Amir yang decide
Allah tu ada agenda tersendiri untuk setiap hamba-Nya
InsyaAllah Amir :)