Tuesday, January 10, 2012

Will be the last for now





Seriously petang ni longlai je
Macam macam masalah dari malam semalam
Hari ni ada test Sport Management tu yang tidur tak lena
Tidur 15 minit then bangun baca nota. Repeat benda yang sama sampai laa pagi terus siap siap pergi class Sport Safety dulu
Nasib baik miss memahami. Sejam belajar Sport Safety, sejam lagi revision Sport Management
Alhamdulillah laa dapat jawab tapi serabut jugak otak
Pasal assignment lagi. Haihhhh penattt
Penat sampai tak larat dah nak marah ke apa ke
Balik class terus balik bilik. Dah takda nak pergi sana sini
Bukak lappy tak sampai setengah jam dah tertidur. Biasalah tu
Pukul 2pm call dia. Tanya kenapa semalam tak call balik
Jawapan? 'Saya call Mira lepas tu call Qila' 'Oh yeke'. Tujan je tau apa aku rasa bila dia cakap macam tu
Jealous? Tipu kalau tak. So, seems like aku ni tak special mana pun
Jangan perasan laa Anis. Tak ada kau pun orang lain boleh hidup. Come on, be logistic!
Ada pendengar setia cerita aku suruh tanya dia apa yang dia rasa sebenarnya
Apa yang dia nak dan siapa aku untuk dia
But I said no. Not now
Dia tengah busy nak final. Benda macam ni tak perlu dia nak fikir. Study lagi penting
So aku rasa entry ni akan jadi yang terakhir buat masa sekarang ni kot
Bila aku dah ready, aku mai
Takecare
Assalamualaikum :)