Sunday, January 8, 2012

Di subuh hari. Phewwww





Okay sangat terkejut tengok tetiba ada orang update status nama aku
NUR ANIS SYAHIDAH BTE ABD AZIZ
Okay think positive je laa kan
Aku pun update balik nama orang tu. Takan nak mention kat sini pulak kan
Macam biasa aku memang suka delete post
So antara post yang aku delete tu terselit laa post yang nama dia tu
Is it my fault?
When I ask him kenapa update macam tu, dia jawab saje je. Oh okayyyyy then
Bagi laa tau kenapa update nama aku! Gerammm
Tetiba dia msg kat fb 'hahaha delete? Nice'. Apa sehh?
Okay aku pun update status nama dia, lagi
Bukannya sesuatu yang besar dan susah pun benda tu kan
Then dia sound pasal ikhlas tak ikhlas
Alahaiiii. Penat kot jaga relation ni taknak bagi gaduh lagi since dia tu coach aku dahhh
Tapi dah jadi macam ni? Haiyaaaa 
Dari dulu tak pernah nak berubah :/
Terkejutnya bila on twitter rupanya dia ada jugak tweet nama penuh aku
Im quite terharu laa ia update nama gua kan. Btw thanks sebab ingat lagi nama yang tak penting ni :)
Tapi macam sakit hati balik bila dia update pasal ikhlas
Erghhhhhhh!!! Geram gewam semua ada wehhh
Sabar sabar sabarrrrrr
Subuh hari nak marah marah macam tak logik
Chill beby chill