Monday, January 9, 2012

Back to Jengka




Assalamualaikum
Alhamdulillah selamat sampai di Jengka! <3 hahaha
Bas pukul 4pm
Naik bas je tetiba tengok sit aku denganZura dah ada orang duduk. Eh? eh?
Tiket aku dengan orang tu sama wehhhhh
Pergi balik kat kaunter. Check punya check? Yessss aku menang!
Memang sit aku dengan Zura bukan lelaki dengan makcik tu
Dorang supposed naik pukul 4.30pm wehhh
Tapi sebab makcik kan? Dorang tetap duduk situ
Aku dengan Zura duduk sit lain. Brrr
Sepanjang jalan memang laa aku membuta. Kalau bangun? Boleh muntah aku
Sampai Temerloh baru tersedar and sejam lagi nak sampai Jengka
Sampai Jtown around 6.50pm mcm tu terus rushing balik uitm sebab malam ada show HAHA
Tak prepare apa apa pun tetiba kena nyanyi nyanyi. Kelakar gila cotttt
Tak banyak cerita pun today
Esok class padat and banyak kerja nak buat
Sleepy dahhh
Goodnight fellas xoxo