Thursday, December 8, 2011

#1



Assalamualaikum
Hari ni nak kata banyak cerita, tak jugak
Tapi macam ada cerita yang kena cerita kat sini
Tak terluah haihhh
Muhamad Zaiddin :/
One of my best friend kat uitm 
Dari 1st sem, selalu je dengan dia
Ibaratnya, dia abang kepada aku and aku ni adik dia. Dia sendiri yang cakap
Memang dia jaga aku macam adik dia
Kteorang teramat rapatttt
2nd sem, okay semuanya tak macam dulu. Yeah I know, people change. Semua orang tauuuuu tu
"Kau fuck kan aku eh tadi?" "Apa ni? Bila masa aku fuck kau?" "Memang kau tak cakap depan aku, tp ingat aku tak dengar ke?"
Perghhhhhh sumpah nak menangis :'(
Please, jangan tuduh tuduh
Memang masa tu aku tengah bertekak dengan Din. Tapi aku tak cakap macam tu
Orang lain punya suara aku yang kena
And dear Din, aku dah tak kenal kau lagi babe. Seriously
Aku dah hilang abang seorang, takan hilang lagi seorang haihhhh :/