Tuesday, November 29, 2011

Be strong :')



Dari kanan tu Hareesa Shahaini, sebelah tu Noor Nazura Nerman
Dua dua bestie kat uitm
Tiap orang punya cerita sendiri
Dua orang ni selalu sangat buat aku ketawa, senyum
Tapi, di sebalik senyuman dorang tu tersimpan 1001 cerita
Hareesa sayang, kau kena kuat :)
Semua jadi ada hikmahnya
Naik bengkak dah mata kau aku tengok
Kteorang always ada untuk kau. Senang susah kita sama sama okay?
Sayangggg kau
Nazura sayang, kau pun sama
Kau selalu buat kteorang ketawa sampai pecah perut dengan lawak bodoh kau tu :D
Tapi siapa tau? Ada benda yang boleh buat kau mengalirkan air mata
Dari sem lepas kau tahan semua ni kan
Sem ni baru semua beban kau dah terlepas
You deserve someone yang much much much better than him beby
Jangan risau, ramai calon hehe
Aku dengar cerita dorang, aku tengok dorang menangis
Aku yang menangis. Sambil gosok baju menangis
Sambil dengar lagu lagi laa menangis
Sampai aku sendiri tak perasan yang aku menangis dengan relanya
Macam aku pun nak lepaskan apa yang terpendam tapi tak terluah
Cuma mampu menangis je. Menangis dengan dorang, itu yang terbaik
Siti Syakirah, rindu sangattttt :'(