Friday, November 25, 2011

1st Training Session for 2nd Semester



Assalamualaikum 
Semalam malam ada training, macam biasa laa kan every thursday
Yeah macam biasa pakai tshirt silat dengan seluar silat plus selipar
Tetiba kena tahan dengan pak guard kat pintu masuk kompleks LOL
Tanya aku nak pergi mana segala, memang pakai macam ni ke
Apa sehhhhh
Aku dengan tak pakai hand socks dgn matriks card dengan selambanya jawab
'Saya ada tarining encik kat unit ko, training silat. Memang pakai macam ni' then aku pusing tunjuk kat dia 
SILAT UITM PAHANG
Dia jawab 'okay dik awak boleh pergi'
Lolllllll dengan aku nak gampang hoho :D
Then tak training pun actually, tengok real steel ramai ramai hahaha
Dorang main main haha lepas tu lappy aku kena majal dengan Bobo :D
Macam macam, tapi tu yang buat aku sayanggggggggggg korang!
Lepas tu balik hehe
Haaaaa lupa nak mention
Ada budak baru :) Nama dgn program tak sempat tanya tapi dia main tunggal hehe lelaki. Not bad lol
Okay toodles!