Sunday, October 30, 2011

Thanks Kawan :)




Raja Zulqarnain 
Sorry for what happened
Kau tau sebabnya kan? And for sure bukan sebab orang lain
Berpunca dari masalah kita sendiri, couple weeks ago
Haihhhh better kita macam ni je. Kawan baik kan?
Kita pun start dari kawan
Aku taknak kalau aku still go dengan kau, like aku ni tipu kau tipu diri sendiri
And bukan aku taknak start dari awal
Once hati aku dah tawar, yeah you know sebab pernah jadi hal macam ni
Sayang aku kt kau belum 100% then jadi macam tu lagi, memang tawar hati sangat laa
But it's okay. Alhamdulillah aku dengan kau bukan laa orang yg sempit pemikirannya hoho
Kita still contact, still kawan baik macam biasa yeah since kita pun one class kan sampai graduate nanti heho
Thanks untuk semuanya Raja :')
Thanks sebab selalu sangat tolong aku itu ini
Kita boleh still go on macam tu 
Macam biasa laa kan, nak tukar duit syiling memang aku cari kau hehe
Thanks kawan :)