Friday, September 16, 2011

Tears Day



15.09.2011 Thursday
Great day ever
Before start training , aku dah meleleh sebab nak sangat baca surat tu
Then masa training berapa kali aku menangis
Tension dengan surrounding 
I just want to give the best for my team
Tapi kalau setakat pacak pun aku tak boleh buat
Apa nak jadi ni Anis ?
Teruk laa aku ni 
Memang dah lama aku tak menangis time training
Dulu pernah dua kali
Sekali dengan Adin , sekali dengan A.Indera
Now dengan Nawah :p
Tapi , aku tau tu semua dia buat untuk kebaikan aku jugak
Haziq dengan Bobo kaunseling aku semalam
Lepas tu Nawah datang lagi laa aku menangis :'(
Tak cukup lagi lepas habis training baru dapat surat dari dia melalui Faizal
Terus meleleh
Okay semalam sangat tertekan . Sangat sangat tertekan
Haihhh
So no phone call , no messaging
I just want to stay in my room 
Yeahhh