Thursday, September 22, 2011

Budak Berlagak . Bodoh




Assalamualaikum fellas 
Today nothing much
Malam g makan luar dgn Raja Din Zura Yus
Wish Faizal were here 
Then ada dua cerita kat sini 
Geram aku malam ni grr 



First ; budak berlagak
Aku turun van td ttbe ada budak tegur
'Anis Syahidah ?'
'Kenal Syakira Othman tak ? Sigs ? Satu sekolah rendah dgn dia . Sekolah EC , Maktab Sultan Abu Bakar'
WHATTHEHECK !
Tak payah nak mention sgt laa sekolah kau tu wehh mcm aku ni cikai sgt je tak tau
Helooooo yang kau tanya ni bestie Syakira Otham laa <--- mcm yeye
Sebut EC sudah wehh 
Eh jap jap , aku tak pernah nmpk kau pun ? 
Kita sama batch kan ? Tak pernah kenal kau pun -- nmpak sgt tak hot . Pui
Lepas tu tanya aku ni Johor ke dah tentu kau tgk gmbar aku ngn Kyra kan takkan aku duduk Sarawak pulak -..-
Susah laa mcm ni








Goodnight
Sleep tight
Muhasabah diri . Cool Anis , cool 
Toodles