Tuesday, September 27, 2011

Different





Assalamualaikum . Entry kali ni lain sikit rasanya dengan before ni kan , entah ttbe nk tukar pulak . Hari ni seharian dalam bilik , tgk korea and study cuma tadi malam g jumpa dia . Tak tau apa kena malam ni , tapi aku dah realise something . University life was totally different from mine . And sangat lain dengan sekolah , kalau sekolah dulu everything yang kita buat mesti sama sama kan . Tak kira laa time susah ke senang ke always sama sama . And university life ? Yeahh ada sorang senior pernah gtau aku , dekat u lain dengan sekolah . Semuanya lain ; belajar , how you spend your money and friends . Dekat U , tak boleh nak expect lebih dari apa yang ada kan ? Susah nak dapat kawan yang betul betul kawan . Tak maksudkan semua kawan kat sini useless , no exactly no . Cuma nak dapat sahabat mmg susah , kawan ramai sangat . Mula mula mmg rapat , tp at the end ? Haihh entah laa . Sedar tak sedar , aku pun terjebak sama dalam symptom ni . Since final week ni , aku pergi mana mana semuanya sorang je . Kadang kadang dengan dia . Macam hidup dalam dunia sendiri . So , aku tak boleh nak pertikaikan orang lain kalau dorang buat benda yang sama kan ? Ingat tu Anis . Haih . What do you expect Anis ? Kau take something tu too serious and mcm penting sangat , tapi pihak lagi satu tak pun . Kau work hard sangat Anis . Come on , kau ingat ni zaman sekolah ? Friendship forever , friendship never end and friendship is the most important ? Woww , mimpi semua ni . Aku rindu sangat dulu dulu . Mungkin macam budak budak and mesti ada yang cakap , wake up ! Dah besar kan ? Hahh I know but aku nak request something . Please bring me home ? Bring back my world , bring back my everything :'( Please Ya Allah . I don't know what to do . Can't wait to meet mama ayah along abang adik and my Syakira :( Miss you guys so muchhh , cuma Allah je yang tau apa yang ada dalam hati ni . Be strong Anis , be strong .