Tuesday, September 13, 2011

3:48am


Sekarang pukul 3:48am 
Aku mengantuk nak mamposss sebenarnya zzzzz -.-
Tapi nak update jugak even td dh update :D <--- tiba tiba segar
Tadi training silat mcm biasa
KARISMA dah nak dekat kan 
Nak emas mesti training mcm emas <--- ayat seniorrrr haha
So tadi yg lain training olahraga , aku training seni memandangkan aku main seni aje
Muiz kata better main seni je
Aku pun agree sebab ni baru first time main tunggal , mcm hebat pulak kan kalau nak main dua . Pui 
So , alhamdulillah tadi dah hafal buah tunggal :) yippiiiiii
Tinggal nak mantapkan je ecehh yeyessss haha
SUHAIZAD ZULKIFLI <--- Dia ni selalu sangat kacau aku grr pyscho gila haha menyakat mcm hapaaaa tapi dia best , seorang kawan yg baik :D 
Okay tu je sebenarnya nak cakap
Dah lama takda gambar baru kan
Tkpe , later laa
Goodmorning :D Toodles