Saturday, August 27, 2011

Jengka to JB and Im Home



Okay Im home !
Johor Bahru ; great city ever :)
Gerak around 9.30pm from Temerloh
Before that having our 'dinner' since we ate around 8.30 haha at D'Island Cafe 
Not bad , lebih kurang mcm Old Town
Okay time dalam bas mak aihhhh , serious pening
Wearing his sweater and felt like he was there with me :)
Then tngah sedap tidur , dia call . Masa angkat tu terus rasa nak muntah 
Aku kejut Zura and pegang tekak , mintak Fit plastik
Nasib baik Zura bagi 7up yg masam tu tak jadi nak muntah
Tak pernah pernah nak muntah -.- phewww
Okay dalam bas tidur je mcm biasa
Sampai JB around 4am then terus straight pergi MCD hee 
Having double cheese , my favourite and he knew that 
Okay okay okay yang ni mmg tak akan lupa !
Aku tanya sorang pmpuan ni 'ada orang tak ?' then pmpuan tu senyum 'tak ada'
Okay laa aku duduk laa situ , Zura Fai Fit g beli dulu kan
Tngah otp dgn dia , aku terperasan ada sorang laki dtg kat pmouan tu
Bila aku tengok je
TERKEDU
Okay RADHI and pmpuan tu adalah GIRLFRIEND DIA
Whattheheck ?! Hahaha keciknya dunia
Aku tgk dia , dia tgk aku 
Hahaha sumpah kelakar . At last dpt jugak jumpa depan depan dgn gf dia
Okay good then 
Lastly , Syafiq call tanya kat mana then he came to send me home :) 
That's all !
Imissmymama <3