Sunday, April 3, 2011

Stupido !


Tiga bulan kerja kat Butik Charming
Aduhaiiiiii
Macam macam kot kerenah customer yg ada
Ada yg okay tu , okay laaaa
Ada yg macam CB tu haaaaaaa
Tahap sabar memang nk kena tinggi menggunung laa kan
Kadang kadang , kita tak perlu respect org yg lagi tua
Sebabbbb kalau dorang tk respect kita , what for kan kita respect dia ?
Masuk kedai dah memekak
Cari cermin mcm cari jarum terjatuh
Benda alah tu depan mata jek kot tapi cari macam hapaa
Mmbr dtg dtg konon nk cari sale kt Charming utk CMG
Haaaaa amik kau tak jadi
Kerek gila org tua tu
Lepas tu beli baju 39.30 jekk
Itu pun yg dh offer punya
Nak ber KAU AKU pulak dgn aku
Amboiiii 
Kurang hajak namanya tuuu
Bagi duit RUDE gilaa
Aku pun apa lagi
Balance dgn resit aku letak atas meja je
Tak pernah beb gua buat mcm tu
Selalu hand to hand ehh gua bagi customer
Kak.Nora dah chow dulu pergi toilet
Takut dia yg hilang sabar HAHA
Mamposs org tua tu nanti
BODOH